Anasayfa arrow BeşirliTube

 
 
 
  Ana - Köyümüz
 
 
 

 
Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri
 
 
 
 
 
 
 
 
Tartışma
 
 
Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - suleyman battal September 15th 2008 12:16

HERKES KENDINI GORDUMU BILMEM AMA BEN GORDUM ILKOKUL NUMARA SIRASINA GORE RESIMLER COK GUZEL BIR NOSTAJI OLDU BENIM ICIN TESEKKURLER
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - KAFKAS KARTALI September 15th 2008 11:37
ya biz niye göremiyoz bu videoları fotoğrafları biz ayrı bir millet olduğumuz içinmi acaba.
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - murat September 16th 2008 12:17
www.youtube.com a gir. Girebiliyormusun, oradaki videoları izleyebiliyormusun bana haber ver bir zahmet.
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - KAFKAS KARTALI September 16th 2008 9:47
giremiyom abi youtubeye.
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - murat September 16th 2008 10:58
Sorun anlaşıldı ozaman. Bir ara youtube Türkiye de yasaklanmıştı ama 2-3 hafta önce tekrar açıldı diye duymuştum.

http://www.k-tunnel.com/ bu siteden yinede youtube ye girebilirsin. Böylelikle izleyebilirsin.

Selamlar,

Murat
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - BİLAL September 17th 2008 1:15
Muratçım çok sağol Türkiyeden yutuba girecek bir kanal bulduk youtubeye girince sadece hacıbeşirli yazıp aramak yetiyor bilginiz olsun...
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - KAFKAS KARTALI September 17th 2008 7:37
abi tamam buldum ama hiç birini açmıyor.
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - murat September 17th 2008 11:34
Aydın, o zaman bende bilmiyorum inan. Bak Bilal abim açabilmiş. Demek sorun senin girdiğin bilgisayar veya internet bağlantısında.
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - merve September 22nd 2008 10:03
merhaba dayıcığım yaaa bizde giremiyoruz
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - BİLAL September 22nd 2008 10:31
ben size nasıl girdiğimi anlatayım önce muratın verdiği siteye girin orda altta youtube bölümünden youtubenin sitesine girin ve orda search bölümüne hacıbeşirli yazın ve aratın tüm videolar orda çıkıyor oradan izleyin ben tüm videoları bu şekilde izledim herkeze iyi eğlenceler
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - BİLAL September 26th 2008 3:38
MURATIN VERDİĞİ ADRESTEN HALA GİREMEYEN VARMI

Düzenleyen: BİLAL, :: 26/09/2008 03:45
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - KAFKAS KARTALI September 26th 2008 8:46
tamamdır v-tunnel dende girilebiliyor.
Cvp:Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri - hacı osman September 26th 2008 8:50
ARKADAŞLAR BU SİTEYİ BEST FM DEN YAKLAŞIK 45 GÜN ÖNCE FALAN DUYMUSTUM NE MUTLU HERKESE FAYDALI OLDUK.
Yorum yazmak için siteye giriş yapınız
 
 
 
 
 
Video hakkında
 
 
Tarih :06 Eylül 2008
Tıklama :3501
Oy sayısı :3 Beğenilme :1.67
Oy vermek için giriş yapınız:
 
Hacıbeşirli İ.Ö.O Öğrencileri resimleri. Bu resimler 1976-1977 yılındaki öğrencilere ait.
Etiketler:
 
 
 
 
 
Sırala
 
 
 "Köyümüz" kategorisindeki videolar
Deniz Şen - düğ...
Tarih 14-09-2013
Deniz Şen - düğ...
Tarih 14-09-2013
Deniz Şen - düğ...
Tarih 14-09-2013
Alirıza Muhamme...
Alirıza Muhamme...
Alirıza Muhamme...
Necati Şen - Tü...
Necati Şen - Tü...
Necati Şen - Tü...
Necati Şen - Tü...
 
 
Sayfa: / 3